moamatilda.blogg.se

20-årig gay-tjej från Dalarna som till mestadels kommer blogga om min kärlek.

Lycklig.

Kategori: Allmänt

Låg nyss och tänkte på hur livet hade sett ut om vi aldrig hade mötts. Om vi aldrig hade bestämt den där kalla dagen i december att vi skulle träffas. Om vi aldrig hade hittat varandra på instagram. Om vi aldrig blivit uppmärksammade om varandras existens.

Jag vill egentligen inte ens tänka på det, får ont i magen, tryck över bröstet och svårt att andas. För tänk vad mycket som har hänt sen dess, vad mycket vi har upplevt tillsammans. Tänk vad vi hade gått miste om. Det absolut bästa som har hänt i mitt liv är du. Och ett liv utan dig är inte ett liv jag vill leva.

Så tack, finaste underbaraste du, för att du kom som fallen från skyn. Fem månader firar vi idag, och jag ser med lycka och kärlek fram emot alla de andra månaderna som kommer.

Jag älskar dig som ingen annan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: