moamatilda.blogg.se

20-årig gay-tjej från Dalarna som till mestadels kommer blogga om min kärlek.

Rädsla

Kategori: Allmänt

Är rädd ibland. För att inte räcka till. För att vara en besvikelse. I mycket av det jag gör. Värst av allt skulle vara att göra dig besviken. Att på något vis få dig att känna att jag har misslyckats som bästa vän och flickvän. Att jag inte uppnår det du är ute efter. Man kan inte alltid göra rätt, och att fela är mänskligt. Men jag lovar att göra allt i min väg för att du ska vara lycklig, och göra allt för att jag ska vara anledningen till din lycka.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du kommer aldrig någonsin att göra mig besviken, du är min bästavän.

    2013-07-08 | 09:39:37
  • Elina säger:

    Hejsan!
    Bor du möjligtvis i en liten ort i Dalarna och skulle kunna berätta om hur det är att vara från det och vara gay. Jag ska göra ett radioinslag inför Falu pride. Svara gärna på min mejl.

    Ha det gott
    / Elina

    2013-09-17 | 16:22:35

Kommentera inlägget här: